Vážení klienti a příznivci profesního vzdělávání a osobního rozvoje,
Na našem webu www.katerinasekerova.cz si můžete vybrat z široké palety služeb a produktů. Na této stránce najdete shrnuté všechny důležité právní informace týkající se nákupu služeb, digitálního obsahu zejména audionahrávek, ebooků, online kurzů, konzultací a dalších digitálních produktů a prodeje produktů zejména knih, dárkových poukazů aj. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (zkráceně jen „VOP“) obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než kliknete na objednávací tlačítko na webu anebo odešlete e-mail s potvrzením svého souhlasu s návrhem smlouvy o koučinku. VOP obsahují i tzv. sdělení před uzavřením smlouvy ve smyslu § 1820 občanského zákoníku. Přečtěte si je proto, prosím, pečlivě. Před vlastní objednávkou totiž zaškrtáváte i políčko „Přečetl/a jsem si obchodní podmínky a souhlasím s nimi“ a tím se VOP stávají nedílnou součástí smlouvy mezi námi uzavřené. Děkujeme Vám za čas, který věnujete jejich pročtení. Pro firemní vzdělávání vytvářené na míru konkrétním subjektům se tyto VOP nepoužijí, nebude-li ve smlouvě výslovně uvedeno jinak.
Které části by neměly uniknout Vaší pozornosti?
- Informace o tom, kdy je mezi námi uzavřena smlouva – je to až v okamžiku, kdy Vám potvrdíme přijetí Vaší objednávky. Do té doby můžete svoji objednávku zrušit. Po uzavření smlouvy lze smlouvu zrušit jen dohodou s námi anebo odstoupením od smlouvy tam, kde to VOP nebo zákon umožňují. Ve VOP najdete i popis postupu uzavírání smlouvy. (podrobnosti v článku II. VOP)
- Možnosti platby za produkty a služby – kdy a jakým způsobem se objednané produkty platí, je uvedeno v článku III.
- Dodací podmínky – v článku IV. najdete obvyklou dodací lhůtu a zjistíte, jakým způsobem zajišťujeme dodání produktů a realizaci služeb.
- Podmínky pro odstoupení od smlouvy – spotřebitel má ze zákona právo ve 14denní lhůtě odstoupit od smlouvy i bez udání důvodu. V některých případech je ovšem tato možnost vyloučená nebo omezená. Jak je tomu u našich produktů a služeb, zjistíte v článku VI.
- Reklamační řád – Pokud by nastala situace, která by Vás vedla k potřebě produkty nebo služby reklamovat, v článku VII. najdete podrobný popis, jak postupovat.
I. DŮLEŽITÉ POJMY, INSTITUTY A OSOBY
- E-shop, Web:
E-shopem pro účely těchto VOP rozumíme webové stránky www.katerinasekerova.cz (v textu označováno i jako „Web“). Nabídkou E-shopu je pak nabídka produktů a služeb na kterékoli podstránce/sekci Webu.
- Produkty:
Jedná se o online kurzy, záznamy online přednášek, e-booků, audionahrávek (v textu těchto VOP o nich bude psáno, jako o digitálním Produktu) a dalšími produkty, jako knihy, pracovní listy, dárkové poukázky (dále jen „Produkty“).
- Služby:
Službou se rozumí námi nabízený kariérní a osobní koučink.
- Prodávající:
Je právnická osoba, která prodává Produkty nabízené v E-shopu a poskytuje Služby. Prodávající je:
Kateřina Sekerová
IČ: 09150161
Sídlo: Naardenská 669/23, 162 00 Praha 6
E-mail: katerinasekerova@gmail.com
Telefon: +420 734148800
Adresa pro doručování je shodná s adresou sídla. Na uvedeném e-mailu jsem k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací.
Pokud je v textu VOP uvedeno „my“, „nás“, „naše“ apod., myslí se tím vždy Prodávající.
- Kupující:
Kupujícím je ten, kdo s námi jako Prodávajícím prostřednictvím webového rozhraní E-shopu uzavře kupní smlouvu, kterou koupí některý z nabízených Produktů anebo uzavře Smlouvu o koučinku. Kupujícím může být jak spotřebitel, tak podnikatel nebo nepodnikající právnická osoba (například spolek).
- Spotřebitel:
Spotřebitelem se podle platných právních předpisů rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, prohlašujete tím, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel. Dopad to má především na možnost odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodů.
- Kupní smlouva, Smlouva o koučinku, Smlouva:
Na prodej Produktů z E-shopu je mezi námi jako Prodávajícím a Vámi jako Kupujícím uzavírána Kupní smlouva, na poskytnutí koučinku pak Smlouva o koučinku (smlouva o poskytnutí služby). Pokud je v textu VOP uvedenou pouze „Smlouva“, myslí se tím jak Kupní smlouva, tak Smlouva o koučinku. Proces uzavírání Kupní smlouvy prostřednictvím webového rozhraní je popsán podrobně v těchto VOP. Stejně tak i proces uzavírání Smlouvy o koučinku. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě (resp. u listinné Smlouvy u koučinku v tištěné listinné formě) a není přístupná třetím osobám. Kupní smlouva je tvořena Vaší objednávkou (vyplněným objednávkovým formulářem na webovém rozhraní E-shopu) a jejím přijetím z naší strany a těmito VOP. Smlouva o koučinku je tvořena tištěným nebo elektronickým zněním smlouvy odsouhlaseným oběma smluvními stranami a těmito VOP, není-li ve smlouvě uvedeno jinak. To znamená, že ustanovení těchto VOP jsou součástí uzavřené Smlouvy (s výjimkou případu, kdy je ve Smlouvě o koučinku použití VOP výslovně vyloučeno).
- Smlouva uzavřená distančním způsobem:
Jedná se o Smlouvu, která je uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj. je uzavřena, aniž bychom se museli osobně potkat, neboť k jejímu uzavření využíváme webové rozhraní E-shopu anebo e-mailovou komunikaci. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a případné telefonní hovory) si jako Kupující hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované Vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
- Spotřebitelská smlouva:
Je to Smlouva, ve které jako Kupující vystupuje spotřebitel. Spotřebitel má v mnoha případech výhodnější postavení než ostatní kupující. Pokud se některé právo týká pouze Spotřebitele, je to v těchto VOP výslovně uvedeno (tj. místo „Kupující“ je uvedeno „Spotřebitel“).
- Závaznost VOP:
V závěru objednávkového formuláře, ještě před odesláním objednávky, dáváte svůj souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného políčka. U Smlouvy o koučinku svůj souhlas dáváte prostřednictvím e-mailové zprávy anebo podepsáním tištěné smlouvy, jejíž přílohou jsou VOP. Tím se VOP stávají součástí Smlouvy a jsou jak pro nás, tak pro Vás závazné. Pokud by bylo jiné ujednání ve Smlouvě a jiné ve VOP, má přednost ujednání ve Smlouvě.
- Rozhodné právní předpisy:
Jsou to platné právní předpisy, které se použijí na Kupní smlouvu a vztah mezi námi z této smlouvy vzniklý. Jedná se zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších právních předpisů (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších právních předpisů. Pokud je v tomto textu na konkrétní §§ právních předpisů odkazováno, můžete si kliknutím na ně zobrazit přímo jejich aktuální znění.
II. OBJEDNÁVKA PRODUKTŮ A SLUŽEB A UZAVŘENÍ SMLOUVY
II.A. OBJEDNÁVKA PRODUKTŮ A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
- Kupující objednává produkty přes webové rozhraní, tj. skrze automatický objednávkový systém, odesláním vyplněného objednávkového formuláře, případně jiným způsobem, který v popisu produktu Prodávající uvede.
- Na webovém rozhraní je uveden podrobný popis nabízeného produktu včetně uvedení toho, co obsahuje, komu je určen a v jakém formátu je poskytován. Veškeré prezentace uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru a vyhrazuji si právo, že ne všechny produkty jsou vždy dostupné (vyhrazuji si nabízet je v určitou dobu, pro určitý počet zákazníků apod.).
- Pro objednání produktu přes webové rozhraní slouží objednávkový formulář, kde jako Kupující vyplníte vaše jméno, příjmení nebo firmu, adresu, email, telefonní číslo, u podnikatelů IČ, DIČ, a zvolíte způsob úhrady.
Před odesláním objednávky vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Objednávám s povinností platby“ či s obdobnou formulací.
O přijetí e-mailu s Vaší objednávkou učiněnou odesláním objednávkového formuláře Vás budeme informovat e-mailem zaslaným na Váš e-mail vyplněný při objednávce. Nebude-li v tomto e-mailu uvedeno, že objednávku přijímáme, nejde ještě o uzavření Smlouvy (tato situace může nastat nejspíše u objednávky živé přednášky, která má omezenou kapacitu, a tak podle pořadí úhrady došlých objednávek potvrzujeme rezervaci místa na přednášce). Až doručením potvrzení o přijetí objednávky na Váš e-mail je Smlouva uzavřena. Součástí potvrzovacího e-mailu je i text těchto VOP a faktura.
- Smlouva se uzavírá v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí z mé strany a tyto VOP. Smlouvu archivuji v elektronické podobě, není běžně přístupná.
II.B. OBJEDNÁVKA KOUČINKU A UZAVŘENÍ SMLOUVY O KOUČINKU
- Objednávání koučinku probíhá pouze prostřednictvím e-mailové komunikace, případně částečně i komunikací v tištěné listinné podobě, pokud se tak výslovně dohodneme. V rámci komunikace dohodneme podrobnosti ohledně koučinku, včetně časového rozsahu, ceny a způsobu placení (jednorázově, měsíčně apod.). Pro přípravu smlouvy od Vás budeme potřebovat fakturační a kontaktní údaje, tj. jméno, příjmení, e-mail, telefon, volitelně i firmu, popř. IČ, DIČ.
- Smlouvu elektronické formy Vám e-mailem zašleme finální text Smlouvy jako přílohu e-mailu ve formátu PDF, opatřený podpisem Prodávajícího a text těchto VOP a Smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy nám od Vás přijde e-mail, kde jeho přílohou je tentýž text opatřený i Vaším podpisem a potvrdíte souhlas s VOP. Případně, kdy nám přijde e-mail, kde výslovně uvádíte, že souhlasíte se zaslaným textem Smlouvy a VOP.
II.D. OSTATNÍ USTANOVENÍ K OBJEDNÁVÁNÍ
- Objednávku můžete zrušit až do okamžiku potvrzení jejího přijetí z naší strany. Do doby uzavření Smlouvy můžete svoji objednávku zrušit e-mailem poslaným na naši elektronickou adresu uvedenou v čl. I. těchto VOP. Pokud už dojde k uzavření Smlouvy, jakékoli změny uzavřené Smlouvy jsou možné jen na základě dohody mezi námi, případně můžete od Smlouvy odstoupit, pokud to zákon nebo tyto VOP umožňují.
- Při pochybnostech Vás můžeme kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, takovou objednávkou se nadále nezabýváme.
- Objednávat Produkty v E-shopu je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, stejně tak objednávat koučink. Upozorňujeme, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti Webu v důsledku nutné údržby Webu anebo v důsledku okolností, za které neodpovídáme, jako jsou výpadky připojení k internetové síti apod.
III. CENA PRODUKTŮ A KOUČINKU A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Cena:
Cena je uvedena přímo u každého Produktu v jeho popisu v E-shopu. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní E-shopu uvedena. K ceně Produktů není s ohledem na jejich charakter připočítáváno žádné dopravné nebo jiné další platby. Konečná kalkulovaná cena uvedená v souhrnu objednávky (tj. předtím, než kliknete na objednávací tlačítko) je tak cenou výslednou, nic dalšího nehradíte. U koučinku je cena vždy mezi námi sjednána individuálně s ohledem na téma, rozsah a formu koučinku. Sjednaná cena koučinku je uvedená ve Smlouvě.
Sjednaná cena a případné chyby v uvedené ceně:
Sjednanou cenou je cena uvedená u Produktu v okamžiku odeslání Vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny v E-shopu (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy (což platí stejně i pro koučink), pak nejsme povinni Vám za takovou zjevně chybnou cenu Produkt (ani koučink) dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z Vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku Vám v tom případě vrátíme. Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním Vaší objednávky a jejím potvrzením z naší strany, platí cena uvedená v E-shopu v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.
Dodání Produktu až po zaplacení:
Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsme povinni Vám Produkt dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny. U koučinku je naopak sjednaná cena hrazená zpravidla až po realizaci koučinku nebo jeho jednotlivých částí. Splatnost ceny je u koučinku sjednána individuálně v uzavřené Smlouvě.
Možnosti úhrady kupní ceny:
- Bezhotovostně platebními kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro (platba se provede ihned).
- Online bankovním převodem (platba se provede ihned).
Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti ThePay, a.s., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti ThePay, a.s.
Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Stanovená cena se hradí v korunách českých. V případě objednávek ze zahraničí se cena hradí v Eurech.
- V případě, poskytuji-li skupinové lekce a online či osobní konzultace (a to vč. konzultací nezbytných v rámci jiných zakoupených produktů), budou dodány dle podmínek a za cenu uvedených v popisu služby na webovém rozhraní, popřípadě individuálně sjednaných.
- V případě zakoupení „balíčku“ služeb a produktů či jinak zvýhodněného či zvlášť sestaveného produktu sestávajícího z konzultací či obdobných služeb, se v případě nevyčerpání všech součástí (konzultací či individuálních lekcí apod.) z důvodů na vaší straně uhrazené prostředky za tyto součásti produktu nevrací, cena je stanovená za produkt, nikoliv za jeho (dosud vyčerpané) části.
Splatnost kupní ceny:
Kupní cena Produktů je vzhledem k možnostem platby splatná bezprostředně po odeslání objednávky a přesměrování na platební bránu, resp. systém online plateb. V případě koučinku je splatnost sjednaná ve Smlouvě a uvedená na vystavené faktuře. V případě, že by splatnost nebyla sjednaná ani uvedená na faktuře, je cena splatná do 7 dnů ode dne poskytnutí koučinku. Upozorňujeme, že v případě úhrady klasickým bankovním převodem je kupní cena zaplacena až v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet.
Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije.
IV. DODACÍ PODMÍNKY:
A. DODACÍ PODMÍNKY PRODUKTŮ A SLUŽEB
A.1. Možnosti dodání:
Při koupi Produktů Vám bude bezprostředně po odeslání na Váš e-mail zadaný v objednávce zaslána příloha e-mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možnost stáhnout nebo otevřít nebo zasláním odkazu k digitální platformě na připojení ke kurzu, a to vždy dle charakteru jednotlivých produktů.
A.2. Dodací lhůta:
Produkty jsou způsobem popsaným v předchozím odstavci dodány během několika minut po uskutečnění on-line platby kupní ceny. Ostatní Produkty budou odeslány na uvedenou adresu v objednávce.
A.3. Náklady na dopravu (přepravné): Dopravu si hradí Kupující sám dle stanovených jednotkových cen při objednávce.
C. DODACÍ PODMÍNKY KOUČINKU:
C.1. Způsob dodání:
Koučink bude dodán (realizován) dle individuální podmínek sjednaných mezi námi ve Smlouvě. Při poskytování koučinku se řídíme platnými právními předpisy a poskytujeme jej s maximální pečlivostí a s využitím nejnovějších poznatků, odbornosti a s ohledem na veškeré údaje Vámi sdělené, jež mají význam pro řádné poskytování této služby. U dálkově realizovaného koučinku uzavřením Smlouvy souhlasíte s využitím komunikačního prostředku (nebo některého z nabízených komunikačních prostředků, je-li více variant), a to včetně poskytnutí součinnosti potřebné pro takový způsob komunikace. Je-li komunikační prostředek závislý na připojení k internetu nebo jiným technickým prvkům, pak uzavřením Smlouvy se zavazujete k tomu, že si takové připojení nebo technické prvky k dodání Služby zajistíte a vytvoříte si i vhodné prostředí pro dodání Služby. V případě, že tomu tak bez našeho zavinění nebude a jen kvůli tomu nebude moci být v dohodnutém termínu Služba (nebo její část – jednotlivá koučovací lekce) dodána, nejedná se z naší strany o nedodání Služby ani porušení Smlouvy. Vyžaduje-li využití komunikačního prostředku zadání přístupových údajů, poskytneme Vám je před zahájením poskytování Služby, zpravidla zasláním na Váš e-mailový kontakt. Přístupové údaje se zavazujete uchovávat tak, aby k nim neměla přístup jiná osoba a nemohlo dojít k jejich zneužití.
C.2. Termín dodání:
Termín, resp. jednotlivé termíny poskytnutí Služeb budou vždy mezi námi dohodnuty buď e-mailem nebo telefonicky, při online koučinku lze dohodnout i ústně. Termíny se zásadně sjednávají na pracovní dny, na dobu od 8 do 18 hodin. Zavazujeme se Vám navrhnout aspoň 2 možné termíny pro poskytnutí první Služby v době do 20 dnů od uzavření Smlouvy, pokud již nebude naše kapacita plně vyčerpána. V případě, že Vám nemůžeme nabídnout termín v této lhůtě, jste oprávněni od Smlouvy odstoupit. Pokud jste Spotřebitel, pak termín v době 14 dnů od uzavření Smlouvy s Vámi sjednáme jen na základě Vašeho výslovného požadavku, aby bylo s plněním z naší strany započato (tj. Konzultace/Služba poskytnuta) během této 14denní lhůty, ve které má jinak spotřebitel možnost od uzavřené Smlouvy i bez udání důvodu odstoupit. V případě, že by na základě Vašeho výslovného požadavku bylo se Službou započato ve 14denní lhůtě po uzavření Smlouvy (a jste Spotřebitelem), pak upozorňujeme na nemožnost odstoupit od Smlouvy (podrobněji viz čl. VI. těchto VOP)
C.3. Součinnost:
Abychom Vám mohli poskytnout co nejkvalitnější Službu, potřebujeme k tomu i Vaši součinnost. Zpravidla jde o poskytnutí potřebných vstupních a průběžných informací nebo dokumentů, reakce na naše otázky, provedení našich doporučení při dlouhodobější spolupráci, na které pak navazuje naše další činnost. Vezměte prosím na vědomí, že pokud byste nám potřebnou součinnost neposkytli vůbec anebo s prodlením, může to mít za následek nemožnost poskytnout Službu anebo její pozdější poskytnutí. V takových případech se pak z naší strany nejedná o nedodržení našich závazků ze Smlouvy anebo v případě Vašeho prodlení s poskytnutím součinnosti se nemůžeme po tu dobu do prodlení dostat my. V takových případech Vám také neodpovídáme za případnou vzniklou újmu, když ta by vznikla v důsledku Vašeho jednání.
C.4. Poskytování informací a dokumentů (podkladů):
Souhlasem s těmito VOP se zavazujete sdělit nám veškeré údaje, jež mají význam pro řádné poskytnutí Služby, tyto údaje poskytnout pravdivé, úplné a nezkreslené a neprodleně nám kdykoli po dobu trvání smlouvy sdělit, že došlo ke změnám těchto údajů a sdělit nové údaje, je-li to k řádnému poskytnutí Služby potřebné. Stejně tak se zavazujete předat nám i potřebné dokumenty a podklady, je-li to k plnění Smlouvy z naší strany nutné. Způsob předání dokumentů a podkladů spolu vždy předem dohodneme.
C.5. Mlčenlivost:
Veškeré údaje sdělené při poskytování Služeb nebo v souvislosti s nimi jsou považované za důvěrné, nejde-li o údaje, které jsou běžně přístupné a jak Vy, tak my se zavazujeme o nich zachovávat mlčenlivost a bez výslovného souhlasu druhé smluvní strany je nesdělovat třetím osobám. Je-li to v daném případě vhodné, můžeme spolu uzavřít samostatnou dohodu o předávání informací a mlčenlivosti (zpravidla označovanou zkratkou „NDA“). Povinnost mlčenlivosti se samozřejmě vztahuje i na naše zaměstnance a spolupracovníky. Problematika ochrany a zpracování osobních údajů je řešena v samostatném dokumentu zveřejněném na Webu.
C.6. Dílo, autorská práva:
Dojde-li v průběhu poskytování Služby k vytvoření autorského díla, sjednáme spolu podmínky jeho užívání. Nebude-li výslovně ujednáno jinak, slouží dílo jen k užívání Vámi jako Kupujícím, a to dle charakteru díla a účelu spolupráce buď jen k soukromému použití anebo i k použití pro Vaši podnikatelskou činnost (nikoli však pro samotný prodej třetím osobám nebo jiné úplatné poskytování třetím osobám). Poskytnutí licence pro další šíření díla nebo poskytování sublicencí k užívání musí být vždy výslovně sjednáno. Užíváme-li v průběhu poskytování Služeb naši vlastní metodiku, know-how, pak bez poskytnutí licence nejste oprávněni tuto metodiku nebo know-how sami předávat dalším osobám, a to ani bezúplatně. I v případě, že budete mít naše předchozí písemné svolení k dalšímu užívání autorského díla, know-how a obdobného duševního vlastnictví, přistupujte k jejich šíření tak, že nás označíte jako původce (postačí i uvedením odkazu na náš Web, uvedení firmy apod.) a při šíření se zdržíte jakéhokoli jednání, které by mohlo vést ke znehodnocení díla nebo poškození našich oprávněných zájmů.
V. FUNKČNOST DIGITÁLNÍHO OBSAHU, JEHO SOUČINNOST S HARDWAREM A SOFTWAREM, AUTORSKÁ PRÁVA A DALŠÍ USTANOVENÍ K PRODUKTŮM A SLUŽBÁM
- Pokud jste si zakoupili digitální Produkt zasíláme pouze Vám jako Kupujícímu na Váš e-mail Digitální obsah. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující přehrát jeho obsah a dle charakteru jednotlivých materiálů (pdf, videa, audio) rovněž nutné mít funkční připojení a aktualizovaný software a prohlížeč pro zobrazení/přehrání obsahu. Ani v tomto případě pak neodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení nebo neprovedených aktualizací nebo krátkodobé nedostupnosti v případě údržby dat nebo výpadků serveru.
- Produkty a Služby jsou vytvořeny a poskytovány s využitím znalostí, zkušeností a roků praxe. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na Vás, jak je v praxi použijete a jakou péči a úsilí budete věnovat uvádění těchto informací do praxe. Proto Prodávající nemůže odpovídat za to, jakých konkrétních výsledků na základě Produktů a Služeb sami dosáhnete. Upozorňujeme, že se nejedná o zdravotní služby. Produkty a Služby jsou určené osobám, kteří netrpí duševní nebo mentální poruchou, neboť se jedná o produkty pro podporu osobního a profesního růstu, nejedná se o poskytování psychoterapeutické nebo jakékoli zdravotní péče. Jde o Vaše rozhodnutí, zda se konkrétní Digitálních online kurzu, Službám a jednotlivých aktivit a cvičení v něm obsažených zúčastníte, a to i s ohledem na Váš aktuální zdravotní stav a duševní rozpoložení.
- Autorská práva:
Veškeré naše Produkty jsou chráněny autorským právem a není možné je ani jejich obsah bez našeho předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Výjimkou jsou pouze případy, kdy tak stanoví přímo zákon nebo přímo použitelný předpis (nařízení) Evropské unie. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin. Pokud jde o Produkty, pak k nim poskytujeme Kupujícímu licenci k jejich užívání pro vlastní potřebu na dobu neurčitou (resp. u záznamu online přednášky na dobu předem stanovenou v popisu online přednášky), počínaje jejich doručením po řádné úhradě celé kupní ceny Dojde-li k porušení autorských práv anebo pravidel pro užívání uživatelského účtu (uvedených v předchozím odstavci), poskytnutá licence se okamžikem takového porušení ruší, neujednáme-li výslovně písemně jinak. Licence neopravňuje Kupujícího k poskytování Digitálního obsahu dalším osobám, jeho dalšímu šíření anebo využívání pro výdělečné účely.
Pokud byste chtěli použít citace z našich Produktů, nad rámec tzv. zákonné licence, kontaktujte nás předem a domluvíme spolu možnosti takového použití.
VI. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Odstoupení Spotřebitele od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů:
Obecně má Spotřebitel dle NOZ právo od Smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní, přičemž tato lhůta začíná běžet od dne uzavření Smlouvy a jde-li o dodávku zboží, pak od převzetí zboží. V našem případě o dodávku zboží nejde, proto se uplatní lhůta 14 dní od uzavření Smlouvy. To ovšem jen v případě, že v konkrétních případech (podrobnosti níže ve VOP) není odstoupení od Smlouvy vyloučeno.
UPOZORNĚNÍ: Je-li v následujících ustanoveních uvedeno, že Spotřebitel může odstoupit od Smlouvy, umožňujeme za stejných podmínek odstoupení od Smlouvy i jiným Kupujícím než Spotřebitelům.
- Případy, kdy jako Spotřebitel můžete/nemůžete od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů – dodání digitálních Produktů:
Protože digitální Produkty nedodáváme na hmotném nosiči a současně je na základě Vaší objednávky dodáváme s Vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím obecné 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, tímto si dovolujeme sdělit, že u těchto Produktů v souladu s § 1837 písm. l) NOZ nemá ani Spotřebitel právo na odstoupení od Smlouvy.
- Případy, kdy jako Spotřebitel můžete/nemůžete od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů – dodání online přednášek:
Vzhledem k tomu, že jde o tzv. smlouvu o využití volného času poskytovanou v určeném termínu, není možné dle § 1837 písm. j) NOZ od Smlouvy odstoupit. Uplatní se zde storno podmínky (čl. IV. odst. B.6. těchto VOP).
- Případy, kdy jako Spotřebitel můžete/nemůžete od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů – koučink:
V tomto případě můžete od Smlouvy jako Spotřebitel odstoupit ve lhůtě 14 dní od jejího uzavření, ovšem pouze za předpokladu, že jsme Vám již Službu na základě Vaší výslovné žádosti neposkytli. Pokud již Služba poskytnuta byla, není možné od Smlouvy dle § 1837 písm. a) NOZ odstoupit. V případě, že byla poskytnuta Služba pouze částečně, můžete odstoupit, pokud jde o do té doby neposkytnutou část Služby. V případě, že by již předtím byla provedena úhrada, pak Vám vrátíme (ve smyslu následujícího odst. 5) poměrnou část uhrazené ceny odpovídající dosud neposkytnuté části Služby. Pokud během 14denní lhůty není ani započato s poskytováním Služby, můžete od Smlouvy v této lhůtě kdykoli odstoupit.
- Postup při odstoupení od Smlouvy bez uvedení důvodu:
Jsou-li splněny podmínky pro možnost odstoupit od Smlouvy, je nutné abyste ve 14denní lhůtě uvedené v tomto článku v odst. 1 odeslali odstoupení e-mailem na katerinasekerova@gmail.com nebo poštou na naši adresu uvedenou v článku I. VOP. Odstoupení můžete napsat úplně neformálně (ovšem musí být zřejmé, od jaké Smlouvy odstupujete, případně jaké Služby se týká.
V případě použití vzorového formuláře Vám bez zbytečného odkladu potvrdíme jeho přijetí. Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat.
K odstoupení, prosím, připojte kopii dokladu o platbě, fakturu či či důkaz k prokázání, že se jedná o Služby u nás zakoupené ve lhůtě 14 dnů před odstoupením od Smlouvy. Výrazně tím urychlíte vyřízení celé záležitosti. Samotné nepředložení těchto dokladů ovšem nebrání vyřízení Vašeho odstoupení od Smlouvy. Pokud jste již dříve tyto údaje nezaslali v samostatném oznámení o odstoupení od Smlouvy (např. vyplněním ve vzorovém formuláři), připojte, prosím, i údaj o volbě způsobu vrácení peněz, pokud je nechcete vrátit stejným způsobem, jako jste platbu hradili.
- Vrácení peněz:
Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy dle odst. 4 a 5 tohoto článku Vám vrátíme peníze, které jsme od Vás přijali jako platbu za Služby (resp. poměrnou část, pokud již byla část Služby poskytnuta).
- Nesplnění podmínek pro odstoupení od Smlouvy bez udání důvodů:
Pokud by v konkrétním případě došlo k tomu, že by Kupující odstupoval od Smlouvy s odkazem na možnost odstoupit bez udání důvodů, ale přitom by některá z podmínek splněná nebyla (např. by bylo odstoupení učiněno později než ve 14denní lhůtě), Kupujícího o této nemožnosti bez odkladu vyrozumíme. Peníze v takovém případě Kupujícímu vrátit nemůžeme.
- Odstoupení od Smlouvy v ostatních případech, zrušení Smlouvy:
V případě, že by z Vaší strany nedošlo k úhradě celé ceny ani do 5 dnů po její splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší. V případě, že jsme od Vás před tím obdrželi částečnou platbu na kupní cenu, vrátíme Vám ji do 14 dnů od zrušení Smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak.
Jak Vy jako Kupující, tak my jako Prodávající jsme dále oprávněni odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP.
V případě odstoupení od Smlouvy, kterou byly koupeny digitální Produkty, jsme okamžikem účinnosti odstoupení vždy oprávněni i bez předchozího upozornění pozastavit nebo zrušit přístup do Vašeho uživatelského účtu, resp. k zakoupeným online kurzům a záznamům, kterých se odstoupení týká.
- Vrácení dárku poskytnutého k uhrazené objednávce:
Je-li vám společně s Produktem poskytnut dárek, je darovací smlouva mezi námi uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy z Vaší strany bez uvedení důvodů, pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni nám poskytnutý dárek nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vrátit.
VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD
- Důležité paragrafy, podle kterých se při reklamaci postupuje:
Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právním i předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a pro Spotřebitele i § 2161 až 2174 NOZ. Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 NOZ a pro Spotřebitele § 2161 až 2164 NOZ.
- Vady, za které neseme odpovědnost:
Jako Prodávající Vám odpovídáme za to, že Produkt při převzetí nemá vady. Jste-li Spotřebitelem, pak v případě, že se vada projeví do 6 měsíců od převzetí, má se za to, že Produkt byl vadný již při převzetí. Spotřebiteli dále odpovídáme i za to, že se vady nevyskytnou v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí Produktu. Nejste-li Spotřebitelem, odpovídáme Vám pouze za vady, které má Produkt při převzetí. Neneseme odpovědnost za vady způsobené užíváním v rozporu s běžnými obecně známými pravidly. U Služeb odpovídáme za poskytnutí Služby v souladu se Smlouvou a platnými právními předpisy.
- Jaké nároky můžete v případě vady požadovat?
A. Pokud jste Spotřebitel:
- Jde o vadu odstranitelnou a není-li to neúměrné (tj. zejména když lze odstranit vadu bez zbytečného odkladu) -> nárok na bezplatné odstranění vady.
- Jde o vadu sice odstranitelnou, ale vyskytuje se opakovaně anebo se vyskytne větší počet vad a kvůli tomu nelze Produkt řádně užívat -> nárok na dodání nového Produktu anebo můžete od Smlouvy odstoupit. Pokud ani jeden z nároků nevyužijete, můžete požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Jde o vadu neodstranitelnou -> nárok na dodání nového Produktu anebo můžete od Smlouvy odstoupit. Pokud ani jeden z těchto nároků nechcete využít, máte právo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Není-li možné dodání nového Produktu namísto původního vadného nebo pokud bychom nezjednali nápravu v přiměřené době anebo by Vám zjednání nápravy činilo značné obtíže -> máte také právo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
V případě Služby máte právo na odstranění vady, je-li to možné anebo na slevu ze sjednané ceny anebo od Smlouvy odstoupit.
B. Pokud nejste Spotřebitel:
Je-li vada podstatným porušením Smlouvy (tj. kdybyste o takové vadě předem věděli, vůbec byste Produkt/Službu nechtěli koupit), můžete volit mezi těmito nároky:
- odstranění vady,
- dodání nového Produktu bez vad,
- přiměřená sleva z kupní ceny,
- odstoupení od Smlouvy.
Volbu nároku je nutné nám sdělit bez zbytečného odkladu po oznámení vady, jinak máte práva jen jako při nepodstatném porušení Smlouvy. Výjimkou jsou situace, kdy byste požadovali odstranění vady a my vadu neodstranili v přiměřené lhůtě anebo bychom Vám rovnou sdělili, že vadu neodstraníme. V takových případech můžete místo odstranění vady požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny anebo odstoupit od Smlouvy.
Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, můžete volit mezi těmito nároky
- odstranění vady,
- přiměřená sleva z kupní ceny.
Pokud zvolíte odstranění vady a my bychom to nezvládli včas anebo vadu odmítli odstranit, můžete požadovat slevu z kupní ceny anebo od Smlouvy odstoupit.
Upozorňujeme, že dle NOZ není možné provedenou volbu nároku měnit bez našeho souhlasu.
- Kdy práva z vadného plnění Kupujícímu (ani když je Spotřebitelem) nenáleží?
Práva z vadného plnění Vám nenáleží:
- pokud byste před převzetím Produktu věděli, že má vadu, anebo byste vadu sami způsobili,
- pokud by šlo o vady způsobené nesprávným užíváním,
- vyplývá-li to z povahy věci,
- při pozdním uplatnění reklamace.
- Uplatnění reklamace:
Reklamaci, prosím, uplatněte bez zbytečného odkladu. V případech, kdy reklamaci neučiníte přímo při dodání Produktu/Služby, uplatněte ji co nejdříve po zjištění vady. Pokud byste vadu sice uplatnili v reklamační lhůtě, ale až později, než jste ji mohli zjistit (typicky když vadu jednoduše zjistitelnou hned po předání uplatníte až ke konce reklamační lhůty), můžete tím přijít o možnost volby mezi nároky na vyřízení reklamace anebo v případě soudního sporu by soud nemusel nárok přiznat, pokud bychom namítli pozdní uplatnění reklamace. To se týká Kupujících, kteří nejsou Spotřebiteli. Pokud by předmětem reklamace měly být nedoručené přístupové údaje k Digitálnímu Produktu, prosím, zkontrolujte nejprve složky „hromadná pošta“ nebo spam.
Uplatnit reklamaci lze i zasláním prosté zprávy e-mailem, ze které je patrné kdo, co a z jakého důvodu reklamuje a jak navrhuje reklamaci vyřídit. Uvítáme, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Je-li to možné a účelné pro prokázání reklamované vady, připojte k reklamaci i fotodokumentaci, případně jiný dokument nebo důkazní prostředek.
Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, v krajních případech nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytneme písemné potvrzení.
- Vrácení zaplacené ceny a poskytnutí slevy při uznané reklamaci:
Uznáme-li reklamaci jako oprávněnou a výsledkem má být sleva z již zaplacené ceny nebo vrácení zaplacené ceny, bude vrácení provedeno stejným způsobem jako jste objednávku hradili, a to nejpozději do 14 dnů od uznání reklamace.
VIII. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
- Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte nás prosím na e-mailu katerinasekerova@gmail.com
- Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
- Pokud mezi Prodávajícím a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
ZÁVĚREM
- Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a Kupujícího ze smlouvy vyplývající.
- Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem.
- Tyto VOP jsou účinné od 4.10.2024
- VOP jsme oprávněni jednostranně měnit. Rozhodující je však vždy závazné to znění, které bylo účinné v době uzavření Smlouvy.
